Laagste prijsgarantie Bezorging & service aan huis 14 winkels

Reviews

Klanttevredenheid

Klanttevredenheid heeft onze hoogste prioriteit. Daarom vragen wij onze klanten om hun ervaringen met La Souris te delen op het onafhankelijk klantbeoordelingenplatform Google.

Reviews

Wie kan onze scooters beter beoordelen dan onze eigen klanten? Iedere dag werken we hard aan het verbeteren van onze service, en dat werpt zijn vruchten af. Heeft u tips en/of tricks voor ons, beoordeel ons via onderstaande link:

Geef ons een review over uw bestelde scooter!

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Aanvragen van een kenteken Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van jouw scooter Een scooter afhalen Levering van scooters in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten Onze Blogs

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari) La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL!

Meestgestelde vragen

Coronamaatregelen (UPDATE 26/06/2021) Helmplicht voor snorfietsers Fietsplan Meestgestelde vragen (FAQ) De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?
Beoordeling door klanten: 4,3 van 5 - 1.388 beoordelingen