Laagste prijsgarantie Bezorging & service aan huis 14 winkels

Hoe werkt Retourneren bij La Souris?

Retourneren

Heb je scooter onderdelen of accessoires besteld in de webshop van La Souris of een van onze winkels en ben je onverhoopt toch niet tevreden over je aankoop? In de meeste gevallen is het mogelijk je bestelling binnen 14 dagen te retourneren.

Voorwaarden

Scooteraccessoires en -onderdelen, met uitzondering van elektronica onderdelen en hygiëneproducten (zoals bijvoorbeeld helmen, handschoenen etc.), kunnen worden geretourneerd mits ze ongebruikt, onbeschadigd en los besteld zijn. De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening.

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Aanvragen van een kenteken Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van jouw scooter Een scooter afhalen Levering van scooters in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten Onze Blogs

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari) La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL!

Meestgestelde vragen

Coronamaatregelen (UPDATE 26/06/2021) Helmplicht voor snorfietsers Fietsplan Meestgestelde vragen (FAQ) De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?
Beoordeling door klanten: 4,3 van 5 - 1.388 beoordelingen