Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Venlo ook op zondag open! 4 winkels ook op zondag open!

Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Annuleren

Gezien het een product op maat betreft is het niet mogelijk de aanbetaling van €250 terug te vorderen. Heb je ervoor gekozen de scooter thuis te laten leveren, dan worden ook de verzendkosten van €40 in rekening gebracht. Bij vragen rondom annuleringen, gelieve onze klantenservice een mail te sturen.

De consument heeft geen recht van ontbinding bij:

1°. de levering van volgens specificaties van de consument vervaardigde zaken, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;

4°. de levering van zaken die na levering door hun aard onherroepelijk vermengd zijn met andere zaken;

Bron: Burgerlijk Wetboek Boek 6 - Artikel 230p

Retourneren van een gebruikte en/of tenaamgestelde scooter

Het is niet mogelijk om een gebruikt product (scooter) te retourneren. 
Stuur via deze link een mail naar onze klantenservice om de mogelijkheden van inkoop van uw scooter te bespreken. 

Retournenen van een gebruikt onderdeel of accessoires

Het is niet mogelijk om gebruikte onderdelen te retourneren.
Mocht onverhoopt uw bestelde onderdeel niet werken, dan hanteren wij een omruilgarantie. 
Gelieve een mail te sturen naar onze klantenservice. Wij accepteren alleen retouren met voormelding per mail.

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Het aanvragen van jouw Kenteken Het Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van een scooter Een scooter afhalen Levering in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring La Souris grootste particuliere scootermerk van NL

Meestgestelde vragen

Coronamaatregelen (UPDATE 28/4/2021) Waar mag ik met mijn scooter rijden? Meestgestelde Algemene Vragen (FAQ) Meestgestelde Onderhoudsvragen (FAQ) Wat is het verschil tussen een brom- en snorscooter? Heb ik een blauw of geel kenteken nodig voor mijn scooter? Alles wat jij moet weten over elektrische scooters! De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in? Hoe maak je het beste je scooter schoon?
Beoordeling door klanten: 4,2 van 5 - 893 beoordelingen