Black Friday DEALS - EXTREEM lage prijzen!

Welke betaalopties zijn er?

Betaalopties

Wanneer je een bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen een aanbetaling te doen, of het volledige bedrag in één keer te betalen. Daarbij kun je kiezen voor een van de volgende betaalmogelijkheden:

iDEAL

Betaal gemakkelijk en snel via iDeal. Bij het afrekenen word je doorgestuurd naar de vertrouwde betaalpagina van je eigen bank. De afschrijving is direct zichtbaar op je afschrift.

Pinnen

Je kunt bij ons in de winkel pinnen. Let op! Jouw bank kan een limiet hebben op het maximaal te pinnen bedrag (vaak is deze €2500,-). Mocht je voorkeur uitgaan naar pinnen, dan kun je de bank verzoeken deze limiet, indien wenselijk tijdelijk te verhogen.

Contant

Gewoon contant betalen kan ook. Dit kan zowel bij ons in de winkel, als bij bezorging thuis. Bij bezorging thuis; zorg dat je het gepast hebt, want onze chauffeur heeft geen wisselgeld.

Bankoverschrijving

Uiteraard kun je ook kiezen voor een overboeking. Let op! De bestelling wordt pas verwerkt nadat de betaling is verwerkt. Dit kan 1-3 werkdagen duren.

Visa/Mastercard

Via onze webshop kun je afrekenen met een creditcard van Visa of Mastercard. Onze pinautomaten in de winkel zijn niet geactiveerd voor credit card.

*Wij rekenen 3% extra voor deze betaaloptie.

IN3. Betaal in 3 gelijke termijnen

  1. Betaal direct je eerste aanbetaling met iDeal.
  2. De bestelling wordt klaargemaakt en op afspraak uitgeleverd.
  3. Binnen 30 dagen doe je de 2e betaling.
  4. Binnen 60 dagen doe je de 3e betaling.
  5. +3% administratiekosten.

*IN3 voert een snelle kredietcheck uit op basis van de door jou ingevulde gegevens.
Mocht je een fout maken bij het invoeren van je gegevens, dan wordt je IN3 aanvraag afgekeurd.
Je aanvraag kan worden afgekeurd vanwege bijvoorbeeld een kredietregistratie bij het BKR of onvoldoende saldo.
U ontvangt dan de melding: Helaas kunt u met de ingevoerde gegevens geen gebruik maken van IN3 gespreid betalen. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de klantenservice van IN3. Dit kan per e-mail via klantenservice@payin3.nl, telefonisch via 088-3993333 of via WhatsApp op 06-13532775.

Lease / betalen in termijnen

Komt het nu even niet goed uit? Betalen bij La Souris in termijnen is geen probleem.

  1. Vul bij het bestellen het lease aanvraag formulier in.
  2. Wij nemen binnen 2 uur contact op om de lease aanvraag samen door te nemen.
  3. Na het doornemen van de lease aanvraag sturen wij een contract per e-mail.
  4. Stuur het contract ondertekend retour, samen met een kopie van je legitimatie en bankpas en eventuele aanvullende documenten.
  5. Na controle van alle documenten wordt de scooter rijklaar gemaakt en op afspraak uitgeleverd.

Meer informatie over leasen? Kijk snel hier.

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Het aanvragen van jouw Kenteken Het Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

De Bezorging van jouw scooter Het Afhalen van jouw scooter Levering in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Hoe werkt Leasen?

Ervaringen

Reviews Klachten

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? Openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring

Meestgestelde vragen

Meestgestelde Algemene Vragen (FAQ) Meestgestelde Onderhoudsvragen (FAQ) Wat is het verschil tussen een brom- en snorscooter? Heb ik een blauw of geel kenteken nodig voor mijn scooter? Alles wat jij moet weten over elektrische scooters!