Amsterdam, Eindhoven, Rotterdam en Venlo ook op zondag open! 4 winkels ook op zondag open!

Klachten

Klachten

Heeft u een klacht over uw scooter, de levering of iets anders? Stuur een e-mail naar info@lasourisscooters.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te verhelpen.

Behandeling

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Schriftelijk een klacht of suggestie indienen?

La Souris B.V.
Expeditieweg 8
7007 CM Doetinchem

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Het aanvragen van jouw Kenteken Het Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van een scooter Een scooter afhalen Levering in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring La Souris grootste particuliere scootermerk van NL

Meestgestelde vragen

Coronamaatregelen (UPDATE 28/4/2021) Waar mag ik met mijn scooter rijden? Meestgestelde Algemene Vragen (FAQ) Meestgestelde Onderhoudsvragen (FAQ) Wat is het verschil tussen een brom- en snorscooter? Heb ik een blauw of geel kenteken nodig voor mijn scooter? Alles wat jij moet weten over elektrische scooters! De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in? Hoe maak je het beste je scooter schoon?
Beoordeling door klanten: 4,2 van 5 - 893 beoordelingen