Al meer dan 10 jaar passie voor scooters

Klachten

Klachten

Heeft u een klacht over uw scooter, de levering of iets anders? Stuur een e-mail naar info@lasourisscooters.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te verhelpen.

Behandeling

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Schriftelijk een klacht of suggestie indienen?

La Souris B.V.
Expeditieweg 8
7007 CM Doetinchem

Bestellen

Bestelproces Rijklaar Kenteken Verzekeren Tweedehands

Levering

Bezorging Afhalen Belgiƫ Duitsland

Retourneren & Annuleren

Retourneren Annuleren

Betaalopties

Koop Lease

Ervaringen

Reviews Klachten

Service

Garantie Reparatie Onderhoud Schade Service aan huis Openingstijden van onze klantenservice

La Souris

Over La Souris Winkels Servicepunten Vacatures Privacy- en Cookieverklaring

Meestgestelde vragen

Meest gestelde vragen (FAQ) - Algemeen Het verschil tussen een blauw en geel kenteken Het verschil tussen snor- en bromscooters Meest gestelde vragen (FAQ)