Laagste prijsgarantie Bezorging & service aan huis 14 winkels

Klachten

Klachten

Heeft u een klacht over uw scooter, de levering of iets anders? Stuur een e-mail naar info@lasourisscooters.nl en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te verhelpen.

Behandeling

Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Schriftelijk een klacht of suggestie indienen?

La Souris B.V.
Gildenstraat 5
7005 BL Doetinchem

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Het Verzekeren van jouw scooter Aanvragen van een kenteken Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van jouw scooter Een scooter afhalen Levering van scooters in Belgiƫ Levering in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten Onze Blogs

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter nodig? Onze Onderhoudspakketten Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis

La Souris

Over La Souris Onze Winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice Privacy- en Cookieverklaring La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari) La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL!

Meestgestelde vragen

Coronamaatregelen (UPDATE 26/06/2021) Helmplicht voor snorfietsers Fietsplan Meestgestelde vragen (FAQ) De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?
Beoordeling door klanten: 4,3 van 5 - 1.388 beoordelingen