Laagste prijsgarantie Bezorging & service aan huis 21 winkels

Corona (UPDATE 15/2/2022)

1. Corona en La Souris

Na de toespraak van dinsdag 15 februari 2022, hebben wij het volgende in achting genomen:

2. Meestgestelde vragen (indien coronamaatregelen van toepassing zijn)

Hoe kan ik tijdens corona het beste een bestelling doen bij La Souris?
Wij leveren alle bestellingen uit zoals je van ons gewend bent! Je kan een bestelling plaatsen in één van onze winkels, via onze webshop, telefonisch of via e-mail. Onze medewerkers helpen u graag.

Wanneer ik online in de webshop van La Souris een scooter bestel, wordt deze dan nog wel uitgeleverd?
Ja, online bestellingen leveren wij gewoon uit. Onze chauffeurs zullen de scooter netjes aan huis bezorgen. Uiteraard houden onze chauffeurs zich te allen tijde aan de coronamaatregelen.

Zijn tijdens corona alle scootermodellen of merken bij La Souris nog wel leverbaar?
Ja, je kan elke scooter die op de website staat, bestellen zonder zorgen. Ook komen er wekelijks nieuwe voorraden naar ons magazijn toe. Hierdoor kunnen wij garanderen dat de scooter van jouw dromen nog beschikbaar is! Bekijk onze scooters.

Kan ik bij La Souris terecht voor service, onderhoud, reparaties en schade tijdens corona?
Ja, onze werkplaatsen in onze winkels zijn geopend voor onderhoud, schade en reparaties aan jouw scooter(s). Maak snel een afspraak, zodat je zeker weet dat je scooter tijdens corona in topconditie blijft.

Heb je (milde) gezondheidsklachten?
Het RIVM adviseert iedereen met (milde) klachten, zoals verkoudheid, hoofdpijn of hoesten, zoveel mogelijk afstand te houden van andere personen. Wij van La Souris willen dan iedereen met (milde) klachten ook adviseren om zijn/haar afspraak te verplaatsen en thuis te blijven. La Souris hoopt met deze maatregel iedereen in Nederland gezond te houden.

Bestellen

Het Bestelproces van jouw scooter Scooter of fatbike verzekeren Aanvragen van een kenteken Rijklaar maken van jouw scooter Onze Tweedehands scooters

Levering

Bezorging van jouw scooter Een scooter afhalen Levering van scooters in België Levering van scooters in Duitsland

Retourneren & Annuleren

Hoe werkt Retourneren bij La Souris? Hoe werkt Annuleren bij La Souris?

Betaalopties

Welke betaalopties zijn er? Lease, hoe werkt dat? Je scooter inruilen? Sloopsubsidie Snor- of Bromfiets (Gemeente Nijmegen)

Ervaringen

Reviews Klachten Onze blogs

Service

Garantie Onderhoud aan jouw scooter of e-fatbike nodig? Onderhoudspakketten scooters & fatbikes Reparatie van jouw scooter Schade, wat nu? Service aan huis Accu's: actieradiussen en zorgvuldige omgang met accu's

La Souris

Over La Souris Onze winkels Onze Servicepunten Werken bij La Souris? (Vacatures) De openingstijden van onze klantenservice La Souris grootste particuliere scootermerk van NL (januari) La Souris voor 3e keer in 6 maanden het grootste particuliere scootermerk van NL! Laagste prijsgarantie scootermerken

Meestgestelde vragen

Corona (UPDATE 15/2/2022) Helmplicht voor snorfietsers Privacyverklaring La Souris B.V. Waar kan ik mijn fatbike verzekeren? Handleidingen Don Souris Fatbike keuzehulp Scooter keuzehulp Keuzehulpen Onderhoudspakketten benzine scooters Onderhoudspakketten elektrische scooters Onderhoudspakketten Fatbikes Meestgestelde vragen (FAQ) De nieuwe EURO5 norm. Wat houdt dit in?
Beoordeling door klanten: 3,9 van 5 - 3.839 beoordelingen