Retourneren

Heb je scooter onderdelen of scooter accessoires besteld in de webshop van La Souris of een van onze winkels, en ben je onverhoopt toch niet tevreden over je aankoop? In de meeste gevallen is het mogelijk je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Neem in dit geval contact op met de klantenservice van La Souris via telefoonnummer 085-0653150. We zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag.

Retourneren van een ongebruikt product

Heb je een La Souris scooter besteld, maar is de scooter bij levering onverhoopt toch niet wat je ervan had verwacht. Indien de scooter nog niet is gebruikt en tenaamgesteld is het mogelijk de bestelling te retourneren. Gezien het een product op maat betreft is het niet mogelijk de aanbetaling van € 100,- terug te vorderen. Heb je ervoor gekozen de scooter thuis te laten leveren, dan worden ook de verzendkosten van € 60,- in rekening gebracht.

Scooter accessoires en onderdelen, met uitzondering van elektronica onderdelen, kunnen worden geretourneerd mits ze ongebruikt, onbeschadigd en los besteld zijn.  De retourkosten zijn in dit geval voor eigen rekening.

Retourneren van een gebruikt product

Wil je een La Souris scooter retourneren die al wel is gebruikt of tenaamgesteld. Neem contact op met de klantenservice van La Souris om een afspraak te maken. Na inspectie doen we een bod voor de gebruikte scooter. Je kunt dan zelf bepalen of je de scooter voor dat bod wilt retourneren.